31.7.2008

mÄ ooooNN niiiiiinNN ppparaaaSSS!!!!

HHHEI KAMUTTT<<3< OOOTTE niiIIIIN RAKKAIT ET huhHUH!!!!<3 TÄNÄÄÄNKIN OOON KOKOPÄIVÄN PUHUNU MUN UUSIEN FRUDUJEN KANSS MESSUNKELISS!!<3 xdDD JA ASIA ON SELVÄ:
EN ENÄÄÄ YRITÄ TEHDÄ SELLASTA HIENOSTO PLOKII xDDD LÖRPÖTTELEN HUVINVYOKSI JA AJANKULUKSI!!! xDDD JA SITT!!! ME TEHTIII KERHO xDDDDD<3 SIIIHE KUUULUUU NÄÄÄÄ!!!

MIA
ANE
JOANNA¨
MINÄ
JA PARI MUUTA TYTYYY xdd

eLI RYTHM STICIN TYTÖTTT<3<3<3<3< OOOTTTE IHKUIII<3 & PARHAITTT FREDUI FÖÖÖREVÖRRR<<333
TEIT KELPUUTTTAA KEHYUUU xDDDD


KOMMENTTII LIKOOON TAAS BEIJBS OOOTE LIIIAN IHANIII, OLLAKSEEE TOT<3<3<3

sÖPÖÖI JA PARHAIT KUUUMIKXXIIII <<3<3<

xDDDDDD<3

bnyT moi<3<3<3<33xDDDD


PS, OLI PAKKO KERYTOOO NÄIST MUN JULKIMO YSTÄVISTÄ!!!<3


JA KAIKILL TIEDOKX MERIKLARHUN JA MUN RIIITA ON OHI, vhiuv! <3 ;)
LOVE<3xdxdxddx

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moikka raxu <3 öhaluisin jo nukkuu mute n saa unta kuu oot mun miäles x ddd <3<3

Anonyymi kirjoitti...

hahahhahahahhahahah lololololoolo

meriminna kirjoitti...

joanna: raXu<3 namimusseli!!<33< ihana!! witchhh<33<3<3<3<<3oooot ihQ<3<33<32 aina<33<3<

meriminna kirjoitti...

anonyymi: ooot paras!!LOLLLOOLLOLOOLLOLOLO, kukakoha ooot; ))?<33<3<3<

Anonyymi kirjoitti...

tää blogihan on mian ja anen joku vitun peeärrätemppu.

meriminna kirjoitti...

anonyyymi: tsot tsott!ja ei ooo: OO oon minna 13 v xDD en oo siis mia/ ane! OK? ollaa vaa bestoihh<3<3<3333

jioten suu suppuu nuori herra/neiti; )))) oot kyl namiskuukkeli oikeeesti!!<3<33<3< ja rakastan sua mun koko sydämen pohajslt!!===!!?!?3<3<3<<3


kuuntele tää raXX :

http://www.youtube.com/watch?v=gKH1AubP8ZQ



OKMMATTU SULL<3<3<3<3<<33 beibbsx2<<33<3<3<3<


ooot nami PUSSPUSS<3<3 HALIHALIPUSSPUSSS<3<3<3 namiskuukkeli<33<3<<<<<<<3333<3