29.7.2008

MOIPPEDIMOI

voi että!!! KUMMÄ rakastan tota mun pannerii, silmät vaa jumittuu siihe ja saatan tuijottaa sitä vaan vaikka viisiminuttia!XD kiitos vielä kerran nompalle!<3

MUlla ei oo kauheesti ideoita tän plokin suhteen.. joten saisitte ehottaa millasiii juttuja tekisin!
ja se edellisen postauksen jutu on vielä voimaassa! siis ei voista tehdystä maassa vaan voimassaXDD<3!! eli ehotelkää värejä!!!

Vielä ilkeistä anonyymeistä sen verran että elkää vaivautuko, mua ei hetkauta mitä te puhutte!
Teette ainaki musta kuuluisan!XD

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voisit jättää nuo tenixit ja ihQ'uttelut muualle. Jos teet kunnollista ja asiallista tekstiä, niin uskon että saat paremmin porukkaa tänne. Ja saanen kysyä, että mitä muotiin liittyvää olet tähän asti kirjoitellut? Ja tämähän on käsittääkseni muotiblogi?

Tuskin ketään kiinnostaa tälläinen, mitä nyt kirjoitat.

Psss, en ole vittuileva ANONYYMI ;)

Anonyymi kirjoitti...

yhtyen saiskuun, ketä lisäksi haluaisi lukea blogia jossa lukijoita kutsutaan SIOIKSI?

Anonyymi kirjoitti...

kauhea lissu olet ja hirveetä tekstiä. en olis uskonu et joku -95 voi olla näin lapsi vielä, ite oon ysivitone, mutten lähellekkään tätä!

meriminna kirjoitti...

saisku: öö, no okei! oon ajatellukkin tota vähän...NO nyt kasvan isoksi!:) JA tämä on muotiploki, kirjoitan myöhemmin muotiasiaa, varmastI!

uskon että kiinostaa, käviöitä on, samoin kyllä kommailijoitaXDD!!! <3

kiitos oot kiva!<3

maisku: ni no sori......

anonyymi: EN OO LISSU!!!!11 kehtaatki vielÄ!!! MINÄ kasvan, jatkuvasti, muista se;)<3

Anonyymi kirjoitti...

fake:D

meriminna kirjoitti...

sori taas anonyymi kun en ymmäärrä mitä sanot: DD<3<33 elli miä ti mahtaa tarkottaaXDD??!

meriminna kirjoitti...

JE HEI!!! NIITÄ JUTTU EHDOTUKSIA JA BLOGIN VÄREJKSI!!! MITÄ HALUUTTEE!!?:)