29.7.2008

s (hip) HOPPAILU REISSU




HIP-HOPPIA KATOS XDDD! (siis toi otsikko)oikeesti shoppailu reissu!!1 X´D
ELI tänään olin shoppailemassa kaupungilla, ja löysin kaikenlaista!
Olin etsimässä meikkejä ja olin anttilan kosmetics osastolla etsimässä anytimen meikkejä, kunnes huomasin että niitä ei enää ollut vaan tilalle oli putkahtanut lumenen natural code tuotteita!
Menin heti myyjän luokse ja hän kertoi että anytimen tuotteet oli lopetettu ja nitten tilalle oliiin aloitettu valmistamaan niitä naturalcode hommia! eli niissä on kulma tavallaan vaan paketti vaihtunu ja hinnat noussu, mutta valmistaja on sama!Minua harmitti! äääh, paketit tuotteissa oli niin mustanpuhuvia ja synkkiä anytimen jälken! Onneksi oli jätetty kuitenkin joku teineille jätetty tuotesarja! Myyjä sanoi tuotteiden olevan 15-25vuotiaille mutta kun lähdin naama nyrpistyen pois, hän kertoi että kyllä ne sinullekin käyvät !! ja olin iloinenn!XDD aika LELLIPENTU taian olla XDD<3
Hehheh muta ei siinä kaikki!
ELI natural code huulikiilto olisi maksanut 6euroa, mutta kun aloin voivottelemmaan ettei anytimea ole enää, MYYJÄ SANOIKIN ETTÄ VARASTON ROSKIKSESSA ON VIELÄJOITAIN HUULIKIILTOJA!! ninpä hän lähti katsomaan, ja palatessaan hän kantoi käsissään, 3 huulikiiltoa!! kasvovesipurkkia ja meikkivoidetta!!! OLIN AIVAN SAIRAAN ILONENE<3 ja mitä hän sanoi: "saat ne ilmaseski kun ei niitä enää voi myydä" HALASIN MYYJÄÄ jA sanoin että ne menivät oikeaan osotteeseen!!<3 OLIN KUIN ÄLLIKÄLLÄ LYÖTY!!1

OIHH!! miten voi olla niin hyvä tuuri! Sainkun sainkin myös uudet shampoon ja hoittarin, otin sunsilkit! ne sellaset vaaleen vihreet!<3 AH, ku kävin suihkussä; MIKÄ TUNNE!!!1 eli pääsin halvaalla!
näitten kaikkien:

-shampoo
-meikkivoide
-3 huulikiiltoo
-kasvovesi
-hoitoaine

hinnaksi tuli 5EE!!!! huh
äitikään ei nyt pahastu!

ja kasvojen pesuvälineistäkin innostuin tuon kasvoveden kautta! haluan myös puhdistus geelin, tai maidon, mitä niitä onkaaXD

SITTEN MUOTI OSIOON KUN SIITÄ VALITETTIIN!!


eli ylhäällä kuvat, ja tykkäään hirmusti kaikista, vaalean punaset jutut OLI TOSI JÄTTE KUULEJA!!<3 ja muutkin kivoja.

mutta heippahei taas, ootte ihania<3 lähen yö- unille<3XD


ainiii ja klikkailkaaa kuvia isommiks nii näkee varsinki ton viimesen ja ostotteet mistä otettu!:)

24 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

saitko ne oikeesti ilmaseks? :o mulla on anytimen kasvovetta ja puhdistusvaahtoa, ne on tosi hyviä.

meriminna kirjoitti...

jep jepulis,!! no niitten tilalle nyt tullu site ne lumenen naturalcode että ku loppuu noi sun anytinmet nii varmaan kandis hankkii ne! KANTSII KÄYÄ kysyyy jostain kaupast onko anytimen tuotteita, ni saatttaa antaa jostain varaston perukoilttt!;DD<3

Anonyymi kirjoitti...

moi mian karhu kamuoont kans kiva kamu luulin eka et oot pelottava mut et ookaan <33a33 x dd

Anonyymi kirjoitti...

voiist ottaa ton sanavahvistus jutun pois ku se on ärsyttävä sii ku noi kirjuakmet oitää laitta islleee toi junou. ja siis niin tos ppitäis lukee MINNA EIKÄ MIAN TOI EDELLINEN KOMMA JOO MOIKKA KAMU

Anonyymi kirjoitti...

niinpä muuten, kiitti vinkistä.. huomenna anttilaan ja seppälään tarkistamaan asia :)

jeps mulla on kokonainen puhdistusvaahto puteli jemmassa vaikka edellisestä ei oo menny ees puolia. se natural code on ihan paska ja kalliimpi.. tylsiä tuotteita eikä näkynyt ees puutereita! noo ehkä ostan siitä jonkun kajaalin testaukseks

ootko muuten jo testannut sitä kasvovettä? siinä on ihana tuoksukin :)

meriminna kirjoitti...

Joanna: VOI IHKUU TSIHKUU<3XDD en oo mikää peklottava , ihan perus teini X´DD<3 hehhee, joo korhjasin asian! onkin pitänyt tehdä jo pitemmä aikaa!!!11q hei mahtavaa jutella kjullkisten kaa;))) OOTTE PARHAIT!! ja sinä JOAANNAA<3<33< UUSIN paraskaveri! SUOSIKKINI<3;))<3

meriminna kirjoitti...

anonyymi: heh! kiittipiitti mulle riittiXD!!<3 eivaa olehyvä vaan, tai siis, eipämitää:)<3
aijjaa!! hurja, ne on vrmaa tosi hyvii siT! oispa antanu sellasenki mulle:: DD<3 ja nii kasvovesi tuoksuu ihnaklta! eoiks siin oo jotain omena kukkaa?!XD

aaa jooo, NII ONKI"!! en tykänny yhtään, niin suynkeitä, sopii nykkyajan goootti nuorisolle ehkä;´)))

meriminna kirjoitti...

PEEÄS JOANNA, SAANKO SANOO SUA KULLAKS?<3 ku mul on tapana kaikill kavereille sanoo kultsi mru etc, tiäthän sä? XDD<33<3<3 heheh, LOLS<3 kuulostaa hassult mut en saanu unta ku mietin et uleekohan kommii, a oli muutama tipahtanu laatikkoon!<3 KIITTI KAIKILLE<3 MUT nyt öitä!!<3:::DD

MouMou kirjoitti...

Ilmaiseksi meikkejä? No wow hei!:D

meriminna kirjoitti...

moumou: Niii i!!1 AATTELE<3 OISKEESTI MU SYDÄN MIENASS NOUSTA KURKKUU! KU MYYJÄ OJENS NE MULL: OO

se myyjä oli sillee Jee ja mä olin et JeeJee!!<33<

Anonyymi kirjoitti...

ME SUAJELLAAN SUA MERI KARHULTA!!!!<<3 SE O IHA OUTO TYYYPI POLTTAAA KAI PILVEEKI JA SILLEEEE........ JA JOTAI SUUUTTUUU SULLEE YMSSSSSSSS ME EI SUUTUTA SULLLE!!! SUN KOMMENTIT ON AINA MEIJJÄN PÄIVÄN PIRISTYS JA KOHO KOHTA!! :)))))))))))) JOTKUT VALITTTI MEIJÄN BLOGISSA ETTÄ TYHM'Ä KO KOMMAAAT MUTTA SAAT KOMMENTOIDA MEILLE NII PALJO KO HALUUT KOSK OOT MEIÄ PLOKI KAMU!! ::::=)

OOT RAKAS MERI MINNA/MINNAKARHU RAKKAAALLA PLOKI LAPSELLA ON MONTA NIMEÄ ::))

Anonyymi kirjoitti...

BEE TEE WEE X DDDDDDDDD VÄHÄN HYVIN SANOTTTU TAI SIIS PLOKI KOMMENTOITU!! TULEEX SULLA NÄÄ KOMMMEENTIT NIIKO SÄHKIS SÄHKÄRIIN??! X DDDDDDD

meriminna kirjoitti...

Anneli, voi armas MANNENI!! <3:

VOI!!!! tippa tosiaan tirahti askösen viien minutiin aikan jos toinenkin X´))) <3 OOOOT MAILMAN IHANIN NAINENE!! <3 tulisko liiän äkkii jos kysyinsin nyt!!: tuutko vaimoksein?

EIVAISKAA XDD <33<3<3 en oo tollanen todellakaan, siis HO- MO <3 bvai miks niitä sanotaan:XDDD <<33< bi?? x´DD<33<3


NO MUT IHANAA ETTÄ SUOJELLETTE!!!!<3 TE OOTTE MUN MIELEENN!! !tytöt!! sanon viel kerran, TE OOTTE TYTÖT mun MAKUUUN!!!<3

NIII aattella, nii nuoriki vielä , 93 vuonna syntyny??! HUH :OOO <3
miHINKÖHÄ päin etelä mannerta mtää mailma on haaksirikkoutumassa !!!? sano muun äiti!! X ´ DDD ku ostin farkut 49.95 eee !!!

ai mUN kommat!!! ihanaaq tosiasia <3<33 siiis ooon TOSISTOSI otettu nyt!!<3 iiiiiiiiiihhh!!! mut miks just minä? XDD<3 en oo mikää lisaplse ees... vaikka aluks piti tehä täst plokist sellanen!! mut äitiei anna laittaa kiuviii:::´´ (((

IHANAAA et saan kommat!!<3<3<3<3 MUT KYLL MÄ TIESIN SEN;))) eikhä YSTÄVIÄ jätetä, vai XDD<4???
IHANAA, et oon vallottanu teiJÄN syÄmmet <3<3 OOTTE MULLEKKKI TRAKKAAT!! AINIaan!!<3 anneli ja mymmeli ja mimmu <3<3<3 keksin lisäää joskus!!! ku täytyyhän rakkaal oll mONTA NIMEEE x´DD3 <3<3<3

meriminna kirjoitti...

NIII XDDD keksin sen IHA ite<3<3 BEE TEE WEE xDD<3<3<3 ei tuu, tai ai mite; EN OOKAA KÄYNY SÄHKÄRIS PARIIN PÄIVÄÄ MUUTE: OOO käyn karrtttooo;;)))<3 heijh SÄ OOT IHAN KU ISOSISKO MULLE, se mun piti sanoo!!<3 opetat mua tääl plokimailmas ja Zillee<3 eix JEBATSUH<3? viel kerran:; OOOT PARASz<3

meriminna kirjoitti...

HEIJ!!!!1 kävin kattoo sähkärin; ei kommia ollu tullu sähköpostiin!!!:OO <3 mitäjköhän on tapahtUNUU!<3 no ei sil välii, kato näutitaan elämäst<3;)) ja heiii must on ihana olla teijän kamui! lisätkä mut meseen KÄYKÖ<3 MUN MESSUNKELI ossa on TÄÄÄ:
minnakarhu@windowslive.com!!!

meriminna kirjoitti...

rakas anneli! MINUA HUOLESTUTTAA KALLERIAN PUHEET!!
29.07.08 01:39 < jeffrey > KUITENKI SE O JOKU STALKKERI JA LUKEE NÄIT __MOI MINNA____

huOH LUULIN ETTÄ MIAKIN OLISI YSTÄVÄNI, MUTTA HÄN PALJASTUI SÄÄLITTÄVÄKSI LIEROKSI!
SAA KYLLÄ ANTEEKSI ehkä!! JOS KILTISTI PYYTÄÄ, PUHU SINÄ HÄNELLE, JOOKO:)<3 NÄKISIN TÄRKEKSI SUHTEEMME PARANTAMISEN, SINÄ OLET ANNELKLI LAAHONEN 1KKÖNEN MUTTA OLEN VERISESTI SUUTTUNUT MIALLA, ps LUIN KAIKKI KOMMAT KALLES, MERIKARHU MYÖS!!! TYHMIÄ, VAI MITÄ?;) KAMU<3<3<3

Anonyymi kirjoitti...

sul pitää ollakuvii jos voit lukee kommii eli MIKÄ SUN NICK ON galtsus :(

Anni kirjoitti...

Häh? Oikeesti sait noi, saaksne muka antaa?
Toivottavasti noi Natural Code ois parempii ku Anytime, meikäl huonooi kokemuksii :s

meriminna kirjoitti...

ano: hei rakas lukia,,, katos ku sain kävästä vaan siskon kalles!ku löysin tyylitaivaast linkin mian galleriaan! en saa laittaa kalleen kuviii itse vasta meillä saa 16vuotias laittaa( omalla vastuulla)

ansku: no entiiä, ooon vähä masentunu tästä riiasta vielki, mut kai joo...

meriminna kirjoitti...

anonyymi: kute sanoin jo anel<3 eli mun siskol on kuvii; )))<3 ja se anto mun käyä kattoo galleriaa vähäks aikaa (15min.) XDXD KERRANKI!
käypä kattoo anen kommant multa; ))<3
kulti!


ansku: Joo no emmä tiijäxD kai ne sit saa koska mul annettii: DDD3<<3 voi rakas ansku! mitä kokemuksii:OO *huolestunut*

Anonyymi kirjoitti...

MINNA MINTSUKKA MISUNEN TUU MESEEN?!?!?! <33 3MIAKI ON MESESSÄ TUU LISÄSIN SUTT!!!!! TUUTUUU JO RAKAS!!!!!!!!!!!:::::)))) <333

meriminna kirjoitti...

anneli: OOT RAKSSS<33<3< OON MESES JA LISÄNINI SUT OOT PARAS JA RAKS ÄLÄ IKIN JÄ MUA<3<333 witch on paras<33<3<3<

Anonyymi kirjoitti...

amatöörit :) nykyään edes -95 eivät ole näin ääliöitä. vois olla ihan hauska vitsi jos olisitte nähny vaivaa

meriminna kirjoitti...

anonyymi: tä eih ooo mikäään tyhmä vitsi:OO ssssori nyvvaa mutt!!! mutt mulll ei ooo mitäää ääliöpiirteitä! kiitti, ja MOI<3 kulti!


pusss!<3